Dienstverlening

Bij een geslaagd evenement is goed personeel één van belangrijkste succesfactoren. Voor ál dit personeel kunnen organisatoren bij ons terecht. Hieronder een aantal highlights:

SPE Verkeersregelaars
Onze evenementenverkeersregelaars leiden tijdens uw evenement het verkeer in goede banen, waarmee de veiligheid van de weggebruikers en uw bezoekers gewaarborgd worden. Na een instructie van de lokale politie, gaan de verkeersregelaars zelfstandig te werk. Onze verkeersregelaars zijn actief, positief, flexibel, dynamisch en hebben een groot verantwoordelijkheidsgevoel.

SPE Chauffeurs
Wij hebben een team met ervaren chauffeurs, die voor diverse doeleinden ingezet kunnen worden. Ook hebben wij een bestelbus tot onze beschikking om al uw materiaal uiterst zorgvuldig van A naar B te vervoeren.

SPE Bouwteam
Ons bouwteam heeft al bij vele evenementen ondersteuning mogen  bieden bij de op- en afbouw van evenemententerreinen. Het team kan  dan ook na een briefing van de organisator zelfstandig aan het werk en zal pas stoppen als de klus geklaard is.

SPE Flyerteam
Met zorg stellen wij een promotieteam samen, dat de aandacht trekt van de door u beoogde doelgroep. Na een uitgebreide instructie gaat het team enthousiast en doelgericht te werk om uw flyeractie tot een groot succes te maken.

SPE Ditributieteam
Ons ervaren distributieteam levert persoonlijk uw promotiemateriaal af op de gewenste locaties. Hierbij zorgen ze voor een contactmoment, waarbij het doel duidelijk gemaakt wordt bij het distributieadres. Onze medewerkers plaatsen zelf  uw materiaal op de meest strategische plekken.

SPE Hospitality team
Tijdens uw evenement zorgt het er voor dat de bezoekers, artiesten en sponsoren netjes opgevangen  worden. Er kan hierbij gedacht worden aan garderobemedewerkers, kassamedewerkerkes, gastvrouwen en artiestenbegeleiders.

Ander personeel nodig?
Schrik niet….wij leveren al het ondersteunend personeel dat nodig is bij een evenement. Vraag een offerte op maat aan door een bericht te sturen via het
contactformulier.

De juiste ondersteuning zorgt voor rust in het hoofd