Werkwijze

Hier een uitleg van onze unieke ‘investeer in je eigen stad‘ formule. Het tarief van onze vrijwilligers is € 10,- per uur. Al onze vrijwilligers krijgen een vaste onkostenvergoeding. Het bedrag dat overblijft per klus wordt geïnvesteerd in materiaal, scholing, onderhoud en innovatie. Naast het voordeel van de lage tarieven, investeren non-profitorganisaties dus zélf in cultuur in hun gemeente. Op deze manier ontstaat er een sneeuwbaleffect, waar iedereen baat bij heeft.

Dus…..Meer materiaal, meer kennis, meer ervaring en nog mooiere evenementen. Het is voor de non-profit organisaties dus een kwestie van inhuren en er zelf direct de vruchten van plukken. Het materiaal kan bij ons gratis geleend worden, maar bij kwetsbare materialen is het verplicht in onze vrijwilligers te investeren!

Ons motto is dan ook……… Investeer in je eigen stad!

Onze vrijwilligers worden begeleid door een aantal professionals van het Schiedamse organisatiebureau Fun-Key Events. Stichting Public Events huurt Fun-Key Events in voor ondersteuning en advies. Hierdoor is SPE altijd te bereiken en zo staan de vrijwilligers op ieder moment voor u klaar.